Staatssecretaris van Justitie en Veiligheid Mark Harbers bezoekt Ouder-Amstel

Op maandag 19 maart bezoekt Staatssecretaris van Justitie en Veiligheid Mark Harbers Ouder-Amstel. Hij zal aanwezig zijn tijdens het pop-up café van de VVD in de Vrije Handel van 20:30 tot 21:30.

De VVD in Ouder-Amstel organiseert sinds enkele weken op maandagavond een pop-up café in de Vrije Handel. Doel van deze bijeenkomsten is om op een laagdrempelige manier in gesprek te gaan over de onderwerpen die de bewoners raken en waar de Gemeenteraad wat mee zou moeten doen. Op maandag 19 maart zal daarbij een bijzondere gast aanwezig zijn: Staatssecretaris van Justitie en Veiligheid Mark Harbers.

De aanwezigheid van de staatssecretaris biedt de kans om ook landelijke punten te bespreken met een landelijke politicus. Kandidaat raadslid Frans Slats (VVD): “De afgelopen maandagen hebben we met bewoners over diverse onderwerpen gesproken die leven in de gemeente. In de gesprekken merk je dat er ook veel punten zijn waar de gemeente niet over gaat. Wij hebben de Staatssecretaris bereidt gevonden naar onze gemeente te komen om met de bewoners ook hierover in gesprek te gaan. Wij en de Staatssecretaris kijken er naar uit om op maandag 19 maart in gesprek te gaan.”