Netwerkbijeenkomst VVD Ouder-Amstel

Hoe tevreden bent u met uw buurt? En wat vindt u van onze gemeente? Wordt uw mening in voldoende mate gezien en gehoord door het gemeentebestuur? Dit is uw kans. Ga in gesprek met de VVD fractie Ouder-Amstel over deze en andere onderwerpen.

De VVD fractie wil in aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen 2018 haar speerpunten voor de komende tijd bepalen. Dat willen wij doen in gesprek met u: de inwoners, ondernemers en organisaties van Ouderkerk en Duivendrecht. Dit doen we aan de hand van prikkelende stellingen over onderwerpen als wonen, recreatie, verkeer, bereikbaarheid, veiligheid, winkels, etc.

Kom naar onze bijeenkomsten op 5 juli in Duivendrecht (Dorpshuis, Dorpsplein 60) en 12 juli in Ouderkerk (Amstelstroom, Kerkstraat 12). We beginnen om 20.00 uur en de zaal is open vanaf 19.30 uur met koffie en thee. Na afloop kunt u onder het genot van een drankje en een hapje anderszins gezellig met elkaar napraten.

Laat ons even weten dat u komt en meldt u aan via onze facebookpagina (www.facebook.com/vvdouderamstel) of stuur even een berichtje naar vvdouderamstel@icloud.com